søndag 21. september 2008

FÅTT BLOGG !

hallo ;D

jeg har fått meg blogg. lala, som om ingen visste det :P det er ingen som vet det. men ja. jeg så kristina (med det kule navnet) hadde sin blogg i nicket på msn, så ville jeg og ha x) jeg skal skrive så ofte som jeg kan, så kan dere lese hvor kjedelig jeg har det om dagene. *really fristende* :D men men.

- kristina'helen

3 kommentarer:

Kristina sa...

hihohea :D takket være meg hoho, du er nå skjønn. og vakkert navn har du også :*

kristinahelen sa...

er JEG skjønn. HAHA. du er :) du er en snill kristina med et konge kult navn . der har vi det <3 :D

Kristina sa...

du er ganske skjønn ja :) SMASK :*