tirsdag 23. september 2008

SKULEN -_-

vi er på skolen . lalala, vi skriver om klasseturen. det er litt gøy. men ikke skolen :P muhahaha. helvette Evy var sur. læreren vår. sånn sur gammal kjerring i 60 årene tror jeg xD skulle tro hun hadde PMS for livet. helvette :P også snakker hun til anne mette som om hun var en liten dritt unge, anne mette er jo en drittunge. men faen, det burde være grenser for hvor lite respekt man gir folk. hahahah , BUURN bitch. hahhhhahahahha.

oh, ling ling har en sang : 3 doors down - changes. DIGG <3

nathalie i 9999999 klasse skal være med meg hjem. hurrrraa. tensing i dag.
glad i deg lille venn :D <3 jeg er her for deg , det vet du :) DU ER GULLET MITT <3

mandag 22. september 2008

PROGRAMMET FOR SLUTTEN AV ÅRET!

. england 14.sept X
. dyrkolbotn 26.sept
. intim konsert 21.nov
. lysmesse 14.des
. kirken 24.des

søndag 21. september 2008

HAHA!

Noen som kan gi meg noen vitser ? hihi.

c'mon , don't be shy ;b


haha;
Det var en gang en svenske, en franskmann og en amerikaner som var dødsdømt. De skulle henrettes i Paris, og fikk velge mellom henging og giljotinen. Siden franskmannen var fra Frankrike, skulle han få velge først. Han valgte giljotinen.Franskmannen ble lagt på bordet. Kniven ble sluppet, men rett før den nådde halsen hans, stoppet den. Når slikt skjer, får den dødsdømte gå. Så var det amerikanerens tur å velge. Han tenkte at det samme kunne jo skje med han som med franskmannen, så han valgte også giljotinen. Det samme skjedde, og han fikk gå. Da det var svensken sin tur sa han: - Det er jo tydelig at giljotinen er i ustand i dag, så jeg velger henging!
ÅOMAIGAAAAAD!

jeg vet om noe som ikke dere vet.
ÆND ITTTS SIKK ! ö

ENGLAND MED KLASSEN - 14.09.09

vi var i england vi. stresset som faen med å få penger til å reise. vi skulle egenlig ta englands båten, men den ble lagt ned dagen etter vi skulle reise, konge ! -.-
men vi reiste med fly vi .. hurra. og med min flyskrekk. jeg har alltid likt å fly, men i helvette, etter all turbulens i sommer ... NO FREAKIN' WAY. jeg knep hendene til de jeg satt ved siden av og sang .. hehe. normalt. vi kom oss til england uten å styrte hvertfall. kult :P vi gjorde så mye sprell at det nesten var rart for oss selv. når vi kom på flyplassen i england trodde jeg at jeg skulle gå meg vill. har ikke sett en så heftig stor flyplass som det der før! vi måtte gå oss i hjel til bagasje henting tingen. måtte sitte meg ned å puste helt ut. kondis i hundre vet du. vi fikk bagasjen og vi skulle ta buss. det gikk rykter om at vi skulle ta bussen i 6 eller 2 eller 3 eller 4 timer. selfølgelig 6 timer -.- vi satt å var overtrøtte hele gjengen, og meg og caroline sang hjulene på bussen i en time, folk ble så lei at de begynte å slå for faen xDmeg og caroline sovnet. vi kom til en sånn butikk ting etter 3 timer. der kjøpte vi redbull og maaaasse snop. ble vi hyper ? eeeeeeeeeeh, ja :P men det var vel mesteparten. alle på bussen bare: RED BULL, RED BULL , RED BULL !!! yeeez. men men , vi kom omsider fram.

mandag:

vi var faen stein trøtt om morningen, og vi ble vekket 10 min før frokost, yeeh uten sminke ned i frokosthallen. whoooooo cares x)
guiden vår Justine, skulle ta oss med til et sånt slott som DER hersket en norsk konge, yeey.
vi fikk shoppe mye, og lunsjen endte på pizza hut OFC !

tirsdag:

denne dagen reiste vi til Flamingoland, Wihtby og Aidensfield. flamingoland er et helsikkens svært tivoli, samtidig med en stor dyrepark. vi tok masse forskjellige ting. og det er dobbelt så gøyt som tivoli i norge. skal jeg love deg !!!

i Wihtby gjorde vi ikke noe spesielt. kjørte buss. hurra :)
i aidensfield var vi på togstasjonen der harry potter ble spilt inn. de var gøy. også var vi der "med hjartet på rette standen" var spilt inn. det er litt stilig :D

onsdag:

SHOPPING DAAAAAG OG FRI. faaaail. vi var på en kinda wasteland med sånn laser greier. i helvette det var kult! det var ikke lov å løpe der inne for det var så mørkt at man kunne løpe rett i veggen og skade deg. jeg løp i veggen hver eneste gang jeg snudde meg. men shit, jeg eide ! og umael .. SUG DEEEG! DU JUKSEEEET !!! det er feigt. samme til Robin ;)

torsdag:

york dungeon. SHIT jeg holdt på å tisse på meg. vi var i et spøkelseshus i york. shittttt. jeg skrek veldig mye syns jeg xD det var helt forferdelig. det var så bra laget at man levde seg inn i det. drit kult. ANBEFALES. ps. skuespillerne flørter :

fredag:

dagen vi skal reise hjem. triste greier. må stå opp klokken 5 for å sette oss på bussen halv 6. sightseeing London BY :D det var kult. fikk se alt!
minuset var at vi satt på bussen 13 TIMER I STREKK! jeg trodde jeg skulle DØ av RÆVKJØRHET! men det var verdt det.


JEG DIGGET DET FOLKET. tror ikke eg har vært så gode venner med alle i klassen som jeg ble denne uken. alt var verdt det. jeg elsket det . helt utrolig :D <3



- kristinahelen

FÅTT BLOGG !

hallo ;D

jeg har fått meg blogg. lala, som om ingen visste det :P det er ingen som vet det. men ja. jeg så kristina (med det kule navnet) hadde sin blogg i nicket på msn, så ville jeg og ha x) jeg skal skrive så ofte som jeg kan, så kan dere lese hvor kjedelig jeg har det om dagene. *really fristende* :D men men.

- kristina'helen