' jeg er jente :-)
hehehe. jeg går på kjøkkelvik skole, noe jeg EGENTLIG trives med. jeg går på fotball og på tensing. YEY !!!
jeg elsker å danse å synge, så bare vær forberedt på å høre meg, synger hele tiden.
venner er jo bare alt nesten da :D
bla bla bla bla. snakkes.
@ kristinahelen
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar