tirsdag 23. september 2008

SKULEN -_-

vi er på skolen . lalala, vi skriver om klasseturen. det er litt gøy. men ikke skolen :P muhahaha. helvette Evy var sur. læreren vår. sånn sur gammal kjerring i 60 årene tror jeg xD skulle tro hun hadde PMS for livet. helvette :P også snakker hun til anne mette som om hun var en liten dritt unge, anne mette er jo en drittunge. men faen, det burde være grenser for hvor lite respekt man gir folk. hahahah , BUURN bitch. hahhhhahahahha.

oh, ling ling har en sang : 3 doors down - changes. DIGG <3

nathalie i 9999999 klasse skal være med meg hjem. hurrrraa. tensing i dag.
glad i deg lille venn :D <3 jeg er her for deg , det vet du :) DU ER GULLET MITT <3

Ingen kommentarer: